1-1

matchen blev 1-1
krokek-kimstad goif.borta.
jag gjorde världens bajstabbe.
fan.
sköt frispark typ trettio cm utanför straffområdet,
den touchade stolpen precis.FAN.
nu vill jag bara lägga mig under täcket och sörja mitt misstag.
men nae, nu ska jag duscha. orkar inte!!
skulle hem till ebs och fira henne idag egentligen :)
men alla gick typ hem nu, så jag stannar hemma :).
så jag ringde till henne istället. den bortskämda
ungen hade typ fått 1 miljon saker. och
massa pengar ;S, pluss att hon ska få
jobb pengarna snart också!  det är en tråkig dag idag för mig!
men nu måste jag upp med humöret,
jag måste ladda inför imorgon då jag har match igen.
imorgon är det:
kimstad goif-hageby.
hemma :)
dom måste vi vinna över. kom igen nu tjejer, ;)
imorgon blir det tidig morgon. går nog upp vid 7-halv 8.
vid 9 ska jag till moppeskolan. då blire plugg i typ två timmar.
sen äre hem och vara med cecilia :)
sen vid 5 äre samling, och vid 6 äre match :)
sen ska jag förmodligen sova hela helgen.
jag kommer vara så sjukt trött.
och jag vill inte ens tänka på det, men på tisdag börjar skolan?
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH










listen to this stupid song i wrote for you.
it´s called; friendship love hate sadness loneliness
its called over for ever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0