home at last

OJOJ OCH VILKA VANN MATCHEN DÅ???? VAVA??? HAHA VIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



wihuuuu. 7-1 blev matchen. fan va vi rockar bruds. men vi kunde vunnit me mycket mera om inte jag skulle skjutit utanför hela jävla bajstiden. och dom sista tjugo minuterna var ett helvete för mig! haha.
jag tog bollen för en tjej och sparka den bort ifrån plan. och lägger mig ner och skriiiiiikerrr, AJJ JAG MÅSTE BYTA! haha typ hela matchen har jag haft kramp i nån av fötterna. men nu så hade jag i båda fötterna och i högra vaden SAMTIDIGT. gissa om det gjorde ont..?
men jag bara låg där och skrattade xp. för det första man hör typ är; har du kramp`? HUR GÖR MAN OM HON HAR KRAMP? haha det var fille som ropade. trodde jag skulle dö av skratt. men sen kom jossan och becca och hjälpte till. sen kom min räddare. anders fransson. jag fick gå av planen och lägga mig ner och sträcka på mig. och han typ tröck och masserade mina fötter och mina vader. damn vad ont det gjorde. men efter en kvart-tjugo minuter gick det typ över, har lite smärta kvar. men sånt är livet, usch vad jag skrattade. och jag blev sur för att jag inte fick spela klart matchen. blääää. jag hatar fötter och vader.

johanna,linus och micke kollade på matchen:). hälsade på töntisarna efter och johanna och jag pratade lite. linus den galningen körde typ sju varv som en galning på grusplan. haha och johanna hade inte fått på sig bältet. ohh vad kul han kan vara :)

nu ska jag käkis tacooooooos. PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0