i'll be okay

har precis kommit hem ifrån fröken ahlin :) det var trevligt, vi kom dit typ vid halv sju :) då bjöds det på jättegod tacopaj<3 mums. sen satt vi och pratade lite. och fille tyckte det skulle bli kul att börja sjuan, men jag såg nog allt lite oro i blicken ;)
haha johanna gjorde nog så att han rodnade lite ;) stackarn :P sen satte vi oss vid datan och kollade på lite greklands bilder :) jättefina bilder, fattar inte varför hon inte lägger in på bilddagboken :)?. sen kollade vi på lite gamla videosar usch så man såg ut ;D haha. och vi sjöng. haha lilla man skäms när man ser videosarna då ;D. sen satte vi på jerseygirl. sen kom linus,micke och fabbe. fabbe pratade med nån jävla tjej från kenya på engelska, och vi skrattade nog inte när fabbe pratade...... whaa?whaaaaaaaaaaaaa? haha xp sen fick ebbs cec och jag springa till bussen, vi såg att den kom så vi sprang fram och stoppade den =p. vid brasken klev ante på, och han sa att lilla millsen var sjuk :/.krya på dig darling :)<3.
sen nu har jag satt mig här, men känner att jag inte orkar sitta vid datan mera ikväll. så jag slår mig ned vid en ledig tv.
imorgon vid elva ska cecilia jag och ebba se på match igen. hoppas det är på A-planen! jag orkar inte sitta och bli blöt imorgon igen, men vi får se, jag ska iaf förbereda mig med sittunderlag isf. men nu blir tevis. PUSSS








sometimes my tears are falling.
sometimes i dont show what i feel
but that doesnt mean i´m not sad on the inside?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0