jag är trött.

tisdagkväll.

nu har jag inte mycket att tillägga förutom att millson är så sjuukt bra, jag ska få låna hennes svarta tröjjacka imorgon<3.
jag kommer vara ha färgglad tröja i skolan imorgon ifrån monki med jeansleggings till, sen på augustifestivalen så kommer jag vara mörk, då ska jag nämligen ha ett vittlinne och ett mörkblått stort linne över dert ifrån monki, så det vita kommer inte ens att synas, sen ska jag ha svarta leggings, äckligt skitiga skor och millsons tröjjacka som även den är svart<3 huhu. men det till det ska jag nog ha lite gulddetaljer, guldiga stora ringar i öronen, guldigt armband :).
imorgon får vi hem skolkatalogerna och jag lär se ut som en apa. jag orkar inte ha lektioner. och skolan har bara börjat.











så jävla falsk haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0