SKOLSTART.

första skoladagen var ok.
tråkigt me pärm istället för mappar


schemat inför veckorna är typ att vi slutar måndag,torsdag,fredag klockan 15:20 och tisdag: kvart i ett, och onsdag 15:10.
efter skolan så draggade jag cecilia och camilla till moppis och pluggisade, sen gick dom båda och kekade på kebaben och jag satt kvar och pluggade, sen tog vi nån fem buss hem, sen på vägen hem så blev cecilia och jag attackerade av två hundar, SCARY! eller hundar och hundar, en hund och den andra pudeln såg snarare ut som en råtta. dom bara kom rusandes mot oss och skällde, vi blev skiträdda och jag gömde mig bakom min väska och ia gömde sig bakom mig ;D haha gissa om det var kul att se ia som aldrig annars är hundrädd springa runt och skrika neeeeeeeeej och hoppa runt som en galning ;D haha. men som kom deras ägare och hämtade dom. sen gick vi hem och skrattade hela vägen:).
när jag kom hem åt jag fiskpinnar och potatismos, sen satte jag mig vid teven och det vara riktigt skönt att sitta där nere helt avslappnad, var ett tag sen. men tillslut så somnade jag ;D. huhu sen nu kvart i nio så vaknade jag av att bazze undrar om han och jessika kan sitta dr vid nio. då kände jag att det var bäst att gå upp. så nu ska jag stoppa nått i min mage, sen blire att bestämma kläder tills imorgon.

lillsköna med två och en halvtimmas håltimma imorgon då :)
vi tjejer tar och åker med millsons bror till ia eller mig,
vi fixar oss lite, sen skjutsar pappa oss till skolan igen.
efter skolan vid halv sex tror jag så drar vi till RIXFM 2008!<3


PÅ TVÅ DAGAR HAR JAG BLIVIT ATTACKERAD AV TRE HUNDAR! LÄÄÄÄSKIGT!

nu ska jag ringa till lilla tjejen i familjen lantz.
that was it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0