stay focus



imorgon ska jag träffa goaste tjejen!
nämligen miss annakarincecilialantz!<3
puss på henne för att hon är min granne...typ
hihi, vet inte riktigt vad vi ska göra,
men det ploppar säkert upp någon
rolig ide i huvvena på oss :) hope so.

det var meningen att jag skulle in imorgon och plugga,
men nae, när jag skrev till millson och undra om hon skulle med
så sa hon att hon vart där idag och att det är stängt imorgon?
va äre för dårfinkar som stänger på en fredag? va?
så det blir pluggning på måndag istället.
och hemmaplugg hela helgen.tsss

på lördag ska mammi och jag in till stan och shoppa loss.
sen efter det ska cecilia och jag på match med ebson.
sen ska vi hem till ahlins, och vara "barnvakt". tsss
nae men vi ska umgås med fillemanahlin! :)
vi måste nog peppa han lite extra nu, för på onsdag
så börjar han ju sjuan på vår skola :). får se om han är lite nervös.
annars kommer vi nog göra han nervis ;) tsss
nae vi kommer va skitsnälla mot filleman!
men nu är jag uttråkad, ska ner och se på film!

puss på alla små korinter där ute i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0