19 augusti

jag är klar :) blev klar vid typ tjugo i idag faktiskt :) ovanligt för att vara mig =)
men jag ville bara ta ett par snabba ord här innan jag går :)
det ska bli grymt tråkigt med all äcklig mat och läxor och sjukt jobbigt tidiga mornar och sån äcklig skit.
men det ska bli alldelles för skoj att träffa klassen igen<3
vid halv ska jag gå bort till cecilia :) sen går vi till den tidiga bussen,
den kommer vara proppfull, usch. så vi kommer säkert att få stå. :/.
idag har jag på mig jeansleggingsen, leggingströja från monki med bokstäver på
sen ska jag ha mina äckligt skitiga skor som ska vara vita egentligen. måste ha nya? men vilka?
jag är faktiskt inte nervös inför den här dagen. egentligen så har jag ju ingenting att vara nervös för då men, jag brukar jämt vara lite nervis inför första skoldagen när man börjar en högre klass, men inte idag.
kanske beror på att vi blir äldst på skolan igen. jag kommer ihåg när man gick på greby, då kände man sig verkligen stor när man skulle börja i sexan, och alla dom små såg upp till än :) men vet inte riktigt om jag kan säga samma sak nu, för på greby fanns det ju lekis och ettan och så, nu äre ju bara 7:or och 8:or som man typ träffar :) + nior.jaja vi får väl se hur det blir :). ebba loggade in på msn nu, så hon och jag har skrivit lite, men hon var tydligen inte klar så hon hade inte så mycket tid :) men vi ses ju ändå om typ några minuter.
men nu äre nog bäst för mig att borsta tänderna och gå på toa sen äre bara o tralla bort till c <3:)
see you when i'm back from the school

kiss/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0