åkte till staden idag

mammi och jag åkte till staden vid tio i elva typ.
vi gick runt och strosade ett tag, sen börjades det handla..
blev inte så mycket idag, men det blir än annan gång :)
det blev världens godaste mat i glaskupolen idag:)
nämligen skagenrörabaguett :) *ASD*<3
när mamma och jag var klar så gick jag lite med ebba
och jeanette på stan. :) härligt.
men nu ska jag ut och pumpa cykeln.
för nu ska jag ebba och cecilia på match i krokhagen.
efter det blir det att åka till johanna :)










dagens köp:



väst-bikbok-199 kronor.
två tee-veromoda-80 kronor/st
bh-h&m-129 kronor
kollegieblock 5st-kontorab-kommer inte ihåg vad dom kostade? :P
almanacka-kontorab-109 kronor
överstrykningspennor-clasohlsson-vet inte vad dom kostade :P


tack mammi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0