kan inte sova?.

klockan äe nu 05:26
och jag är vaken?
varför?
joo jag kan inte sova,
jag är jätte svettig och äcklig
tänkte att jag skulle gå ner nu och
ta mig en dusch, men vill inte väcka dom andra!
så jag tänkte att jag kunde sitta här ett litet tag och skriva
om det skulle kunna gå för sig?

jag är inte alls trött, vet inte varför. men nu äre så att jag knappt sovit någonting på nästan hela veckan
igår somnade jag vid efter fyra någon gång. och nu är klockan 2 minuter i halv sex lixom?
jag måste ju sva för att inte vara trött på dagarna, det är ju då som jag ska vara pigg. inte nu!.
jag vill att det ska hända nått kul nu, knske någon fest eller nått? som man verkligen partar loss till
så att jag blir jätte trött så att jag kan sova på nätterna och vara vaken på dagarna!
vill att det skahända nått kul, för den här veckan har jag inte gjort något alls typ.
i måndags kom vi hem så då kunde jag inte gör så smycket, pås tidagen så träffade jag ebba och ia ett litet tag
på onsdagen åkte dom till ia's land, och tillbringade natten där, på onsdagen gjorde jag inget.på torsdagen
så åkte jag pappa ronja jeremia edvin och alva och badade i mårn, det var jätteskönt i vattnet.
på fredagen så åkte mamma pappa jag och ronja till ikea och handlade eftersom det inte var något badväder. till mig inhandlades överkastet till täcket och till kudden, och en matta. nu ärdet bara ett sängbord som fattas. det ska vi snart in och köpa. som tur är. för då ska även inhandlas ramar. jag ska göra en jättekul grej, nämligen en liten fotovägg :)
hihi hoppas att det blir bra!<3.
men nu ska jag försöka sova igen, får se om det funkar.
puss och godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0