life is a road i wanna keep going.

idag vaknade jag vid halv ett.
det var skönt att få sova ut så länge, speciellt efter gårdagens ståhej. gårdagen var så himla härlig. ,var med två av dom bästa<3, hoppade, tog kort, skrek, sjöng, rispade sönder väskan, fick blåmärken, gick på bajjamajjor, jaa en helt perfekt kväll helt enkelt :) och inte nog med det. vädret var på topp. solen sken, lite blåst var det, uppehåll hela kvällen. ojoj.
jag tackar vädergudarna! nu äre bara att längta till fullo tills rix fm kommer till norrköping!<3
när jag vaknade så sa mamma att hon skulle åka och handla, och frågade om jag skulle ha nått. jag lyckades får fram
: halstabletter!
sen har min dag sett ut så att jag käkat halstabletter och druckit citron te. som jag ska göra till kvällsmat också. och nu kan jag prata :).sen har vi kollat på teve, och så följde jag med ut till spåret med bazze och della och satt där och väntade medans dom sprang! men nu tror jag att jag ska duscha eller bada! får se vilket det blir! sen blire slappkväll vid teven och förmodligen läsa lite gamla tidningar.



we we're strangers on a crazy adventure
never dreaming how our dreams will come true
now here we stand, and look at our future
how it's gonna be? how we gonna see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0