mamma

jag behöver nya saker?!
nuuuuuuuuuuuuuuuuu!
igår satt jag och skrev
upp allt som jag behöver nu!
listan blev inte så lång som
jag tänkt mig.
men det här behöver jag iallafalla!




Ny bikini (ingen jäkla trekants bh den här gången,
jag har rent utsagt börjat hata dom!
dom sitter verkligen inte bra på mig!)

Nya underkläder (både bh&trosor)

Nya stora pösiga tröjor (som jag kan
typ ha till shorts eller till jeans, eller leggings)

Jeans shorts (dom superfina slitna ifrån bikbok,
cecilia som är i stockholm skulle kolla efter
dom eftersom hon med vill ha dom! så om
hon hittar dom så skulle hon ringa till mig
och fråga om jag fortfarande ville ha dom,
så skulle hon köpa dom till mig medans
hon var och få pengar av mig när hon
kommer hem, gullungen<3)

skor (vet inte riktigt vilka,
men om jag hittar några fina så fåre bli dom)



snälla ta mig till stan och handla detta åt mig!
PLEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAASEEEEEEEEEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0