monday, sunny monday

det äre idag :) härligt väder ute idag :)


sommar, sol, bikini, cola, filt, mobil+högtalare, nyduschad, nyrakade ben, bodysplash med apelsindoft, tuttifruttiringar, wayfarers, lipbalm (hallon&blåbärsmak), nymålade tossingar, moppeplugg, nyklippt gräs, vattenspridare.

japp det är riktig sommar det :D
jag bara ligger där ute i sommarvädret, pådragen nya bikinin, och en cola i handen, ligger på en filt och pluggar medans jag steker. men nu sorgligt nog så behövde jag gå in. eftersom jag måste städa rummet, så mamma färgar håret på mig innan träningen :). hoppas det blir BRABRA! det får absolut INTE bli vitt, eller gult! usch nej. men nu måste jag skynda mig jättemycket. för klockan 6 ikväll så börjar träningen. WIHUUU! äntligen fotboll igen, nu måste man röra på sig igen. jobbit. men härligthärligt. bara vi inte springer spåret nu, för det lär jag inte orka. jag har ju lixom inte varit ute och sprungit nått nu när vi varit lediga?. ingen har ju sagt det!? när pappa var tränare så sa han jämt det, och då var man ju tvungen. men nu har jag inte orkat tänka på det eftersom ingen sagt nått?. så varför inte slappa när man kan :)?. huhu. menmen, jag vill bara spela fotboll igen med mitt älsklingslag<3. vara där, skratta och ha kul. och kämpa och bli brun. uhhhh. jag ska ladda med vatten nu hela dagen. annars orkar jag inte kvällen. nu måste jag städa. PUSSIS



kommer ni ihåg dom gamla godingarna? :)


sommar och sol - markoolio
jag orkar inte mer-markoolio
vilken smurfig sommar-smurfarna
dags för macarena-smurfarna
calcutta-dr bombay
s.o.s-dr bombay
safari-dr bombay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0