önskningen slog in.

har precis kommit hem :)
först åkte mamma pappa
ronja jerermia och jag till
lindgrens färg:).
sen åkte mamma ronja
jeremia och jag vidare till ikea
där köptes det en lång drake till
jeremia (gosedjur), till ronja
köptes det en gosedjurshund
till mig köptes det ÄNTLIGEN..
mitt efterlängtade natugsbord<3
och ramar<3. nattugsbordet blev i
färgen svartbrun. det fanns inte hel svart.
och jag ville inte ha röd eller vit. så svartbrun
fick det bli :)
utav ramarna så är två av dom svarta.
och fyra av dom vita :)
jag ville helst ha svarta och silvriga ramar.
men det får bli någon annan gång :)
nu ska jag försöka montera ihop nattugsbordet
HELT SJÄLV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
får se hur det går?! bra hoppas jag :).
sen blire att fixa med ramarna, sen käka
kvällsmat, idag blire frallor med rostbiff och potatissallad
så enkelt. men sååå gott!<3
imorgon blire marknad<3.

tack för allt mammi!<3

ps. jag fick en glass på köpet av min snälla mor :)

Kommentarer
Postat av: Janie

www.myflashfetish.com :DD:D asbra sida, haha;)

2008-07-22 @ 22:28:25
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0