sköön dag

idag väcktes jag av mamma som kom in först, sen kom pappa in och frågade om jag ville med och bada med honom ronja jeremia edvin och alva :). självklart ville jag det, så hopp in i duschen, sätta på sig bikini och shorts och linne, dra till mårn och bada, vi kom i vattnet ganska så fort :). det var jättevarmt och skönt i vattnet, 19-20 grader :). <3. där träffade jag michis, och hon hade blivit en riktigt badkruka för hon tyckte det var jättekallt i vattnet haha ;). jag bara låg där och fick ta hand om alva i vattnet, det var så skönt så skönt :). jag badade ju i starred i härnösand, där det var mellan 14-16 grader!. så hur skulle jag inte kunna bada här? haha. sen åkte vi hem, jag låg ute och solade och skrev och läste, sen kom morbror thomas hit med ebba :) (doggisen) hon är så söt :)). sen fixade mamma och pappa grillat, potatisgratäng,sallad,vitlöksbröd och kallesprätt kiwi smak läsk:). mums. sen har jag fixat spa kväll för mig. ohh så sköööönt!

nu ska jag ta mig lite cola och se på teve :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0