so wont you kill me

dagen började med att mamma och jag åkte till stan, jag letade bikini. hittade ingen som jag ville ha först. jag ville inte ha en trekants överdel den här gången, men köpte en sån tillslut. den var fin.fast jag är glad över att jag har en ny iaf :) den andra använder jag nog inte mer ;) hihi. den nya är ifrån åhléns, har funnits där ett bra tag nu. lite "monkistyle". köpte den rosa underdelen och en svart överdel, för det fanns inte i rosa överdel :(. buää. men sak samma. den här är med fin :). sen köptes det även hårfärg. blonda slingor ska det bli nu. fan inte gula den här ången som det blivit alla dom andra gångerna :( nejnejnej. den här gången ska jag fan kunna räkna med att dom ska bli blonda. får se när håret ska färgas. snart hoppas jag. idag hinns det inte med. men imorgon är ju bara o hoppas på :). sen köptes rakgel och rollon. :).


ikväll blire utebio-på smällen!
med cecilia, millu, ebbis, michis, robin, anton, ante, sara, sara och tilda. kanske nån mera? får se :D. först vare bara cecilia, millis och ebba som skulle. men nu blev vi ju ett litet gäng iaf :) hihi ska bli kul :). och filmen är brraaa. som tur är också! den såg ia och jag på en annan gång. och vi tyckte det grymmaste i filmen var när han skulle kasta tärning i dansen haha ;) men nu äre bara för mig att börja raka benen, hoppa in i duschen och sen sminka mig och klä p mig clothes. får se vad som åker på idag! jag får leta det senare.. men tillsvidare. ha en bra kväll :D

so wont you kill me
so i die happy
my heart is yours


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0