sommar?

vädret suger!
det har regnat hela dagen
ja har suttit vid datan hela dagen
det finns absolut ingenting att göra
en sådan tråkig äckligt regning dag?
inatt kunde jag typ inte sova någonting?
det var sjuuukt varmt i mitt rum, det överhettades.
jag bara låg där helt svettig och äcklig, så det var ingen höjdare.
jag saknar tjejerna enormt!

varför kan inte alla bara vara hemma för, så kan vi ha en tjej dag igen?!
saknar er sjuuuukt mycket älsklingar!
jag vill att vi ska hitta på nått extra kul snart!
om vädret skulle finnas här, sommar?sol?ytterstpyttelite blås.
så skulle allt vara perfekt, för då skulle jag ha någonting att göra idag!
jag skulle kunna ta med mig mobilen och högtalarna ut i gräset
och bara ligga och tänka och drömma. allt skulle vara nästan perfekt!

och hevetet har brakat loss.
JAG HAR BLIVIT FÖRKYLD!
jag går och snörvlar och snyter mig stup i ett,
det här suger. och jag tror ja har feber, svettas som en gris.
jävlahelvete!

förlåt för detta inlägg, det sög jag vet!
men nu är allt ute ur mig.
och jag kan fortsätta mitt liv.
SEE YA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0