sommar

härnösand:

det har varit jättekul där :)
tisdagen kom vi dit, bazze jonte och jag bodde hos connykusin:)
hans barn alex, ante och dogge var också där :)
sommarjobb i tre dagar för mig och bazze eftersom vi inte orkade mera,
men jonte fortsatte en vecka till. under den veckan så åkte bazze hem och jobbade,
och jag åkte till kina och janne och bodde hos dom, där var jag med daniella :)
och alla småttingar :) daniella och jag var barnvakter :) hihi.
det har både varit kul och sorgligt. sogrligt för att sally deras hund dog :'( r-i-p.
allt annat har varit kul, vi har badat och kekat och skrattat och bara haft kul.
åkt fyrhjuling har vi också gjort :) jag körde, och fan vad bra jag var på det ;) höll på att tippa :) haha
deyt har typ varit trettio grader hela tiden där, jisses så varmt :D
<333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333
vi blev helt plötsligt bjudna på dop hos min kusin niklas, marlene och deras son hugo och lilla dottern ella som döptes (':
så sjukt söta =). allt har varuit bra bara att jag saknat tjjejerna :/.
och klassen varttusan har ni tagit väge? skulle inte vi tträffas massa i sommar :/? saknar er enormt  mycket!<3




igå tänkte jag att jag skulle få sova ut lite, men mamma kommer in på morgonen och säger till mig att klä på mig och fixa mig så ska vi in till stan, där fixade vi en ny mobil åt mig :D jätteglad blev jag :D<33333333333333333333333333333333
sony ericsson w380.
vi fixade även ett extra minneskort och högtalare :D
puss på den<3
sen träffade jag ebba och ia, imorse åkte dom till cecilias land eller nått, så ska dom vara där tills imorgon :)
sen åker ia till stockholm på kvällen imorgon när dom kommer hem och kommer hem på söndag eller måndag eller nått där tror jag :D. ebba åker till skottlandbajs på lördag :/. så henne kan man inte träffa :/. johanna åker till grekland nästa vecka, så då kan jag inte träffa henne på ett tag :/. men jag ska träffa henne innan :) jag måste ju få se bruden i hennes tandställning ;D jappjapp det har hon fått nu ser ni :D. hon är säkert asfin :D
milla jobbar nu, så henne kan jag inte träffa på några dagar kanske, men sen ska vi träffas. det SKA VI!
kanske kan johanna milla och jag träffas innan johanna åker till grekland och hitta på någonting :D?
nu ska jag ut i solen och schteka med min cola<33333

mamma och pappa köpte nya bestick,glas och atllrikar igår, asfina är dom :D<3

pusssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0