tidigtidig morgon

japp det är vad det är nu. klockan är nu 06:06
och della och jag har precis vaknat.
vi ska börja att fixa oss nu, för klockan .08:00
så åker vi till high chaparal.
ska bli kul :) har inte vart där sen jag var tre. :P haha
men det är ju dock för lite mindre barm-
men minnen kanske börjar ploppa upp :D?
på vägen dit så ska vi försöka hitta nått
badställe som vi kan bada å, så sk viäta frukost där :)
myyyyyyyys<3
.
men nu ska vi börja fixa oss :)
så skriver jag antingen här imorgon
eller redan ikväll. det får vi se då.
bilder kommer också!
pusss. ha en trevlig dag! :)

ps. IMRGON SKA JAG CAMILLA OH CECILIA PÅ MAGNUS UGGLA & HÅKAN HELSTRÖM<33333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0