god morgon

jaa nu äre så att jag precis har vaknat
sjuktskönt med lite sovmorgon, men jag kunde ju ha sovit MYCKET längre. typ till tolv eller 1.  mén nae.. det blev strax innan halv elva istället :). men lika bra det, då har jag ju mera tid till attt sola, eller kanske åka till stan med mammi :)
jag är nämligen i STORT behov utav ; jeans shorts, bikini, tröjor, solbrillor. så jag hoppas verkligen på stan idag. sen fyller ju Bazze 20 om någon dag, så måste inhandla present till han :). sen ska mammsen köpa massa presenter till barnkalas som ronja och jeremia ska få gå på :). så det är väl lika bra att ta stan så fort som möjligt eller?. det tycker jag iaf :) för då får jag bara min saker fortare :). idag är vi lediga på grund av att det är SVERIGES NATIONALDAG :D wihuuuu.
men nu ska jag nog be mamma åka till stanmed mig, vi höresss. PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0