härnösand

japp imorgon ska jag och mina bröder bazze och jonte upp till norrland / härnösand och bo. vi ska nämligen sommarjobba! vi ska sätta plantor, så under dom senaste dagarna så har vi handlat massa grejer som vi verkligen behöver där uppe, blandannat:

arbetsskor (stålhetta, och så att inte spikar kan gå igenom) (blue wear)
snickarbyxor (militärmönster på mina och jontes, bazze och zicka köpte gråa) (blue wear)
tjocka strumpor
två t-shirtar (har massa hemma redan) (blue wear)
en tjock tröja (har några hemma redan)
handskar (blue wear)
bälte
tandkräm
salvor
schampo
balsam
showercream
tvål
deo
osv :)
hihi mycket.


men nu måste jag packa, för imorgon åker vi, eller som våra släktingar där uppe säger ; nu far vi :D haha
PUSS. hoppas alla har det jättekul och trevligt här hemma så länge, kommer vara borta ungefär 3- 3½ veckor.
så ni anar inte ur jävla mycket som jag kommer att sakna mina kompisar. ni är så underbara, så det inte är sant<3
ni vet att jag finns här, och jag har mmobilen så det är bara att slå en pling när som helst, jag kommer snart tillbaka<3

jaha, kommer vara ifrån mamma och pappa två½ vecka nu typ! kommer kännas tråkig, kommer sakna dom mycket. men mina bröder får ta hand om mig<3. vi måste ha matsäck med oss varje dag till jobbet nu  :)
egentligen såtror jag nog att det kommer att bli ganska mysigt att bo där och jobba där :) jobbigt,svettigt,hårt. men mysigt, trevligt, OCH RIKTIGTRIKTIGTRIKTIGT ROLIGT<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0