.jag.älskar.er.








jag älskar dom här två underbaringarna<3
dom är helt fantastiska, igår så frågade cecilia
mig om ebba hon och jag kunde vara idag, jag
sa att det gick bra, men att jag måste packa.
vid klockan 1 idag ringer cecilia och frågar om
jag kommit hem ifrån stan ännu
jag skulle ju nämligen in och handla lite tills
imorgon igen eftersom vi inte hann allt igår.
så jag säger att jag är hemma, och att hon
skulle till stan med sin mamma till klockan 3.
så jag säger att jag ändå behöver packa
och att hon kan ringa när hon kommer hem.
jag börjar fixa lite musik till resan, sen vid klockan
2 så ringer det. då är det cecilia som ringer och
undrar om jag har packat klart? hehe okej, jag hinner
inte packa klart på 1 timma lilla du =)
hon undrar om jag kan komma upp till ebba
så vi kan ses lite inna jag åker.
och jag åker självklart upp dit till mina pinglor<3
när jag kommer upp s säger dom åt mig att stanna
ute ett tag till bara, efter ett tag säger dom att jag kan
komma upp på balkongen, när jag kommer upp så ser
dom jtte glada ut, haha dom ropar suprise ;)
och säger att dom ordnat en middag till oss :)
jättefint och mysigt hade dom gjort det, med blommor
till mig, och kort.l gullnosar då :')<3. maten blev
ASGOOOOOOOD varm smörgåstårta<3, och
någon typ bål eller vad det var med jordgubbar i :)
det var så sjuuukt gott, så jag höll på att dö,
och självklart så måste jg ju göra bort mig
en sista gång innan jag åker, så jag har ut glaset
med drickan i :/. jävla klant! ahhh. men dom bara skrattade åt mig
och hjälpte mig att torka upp :D. till efterrätt blev det
en asgod yogurthglass :) mums, aldrig ätit det förr och jag blev kär i det :D wihuu
sen pratade vi lite, gick hem till ia och satte på hipphipphora sen gick vi upp
i ia's rum och lyssnade på MANGEPANGEUGGLA!<333 som vi ska se på
när han och håkan hellström spelar i linköping<3. sen tog vi farv.... nae
vi sa ju inte så, vi sa viiii seeeeeeees<3333333333
puss på dom, mina flickor. ni är så sjukt underbara och jag tackar er för denna dag och alla andra underbara dagar med er! ni rockar mitt fett gummor ;)<3



/ eran bästaste isabella anna lindgren<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0