.midsommarnatts.mardröm./.dröm.

dagen igår blev väl kanske inte riktigt som vi hade tänkt oss? eller? nae. först blev det att fixa sig hemma och äta vår årliga midsommarmat, dvs ; skinka,potatis,gräslök,vispgrädde,salt. mums jag är kär i den mat, seriöst. sen blev det så att jag åkte skrindan som var trettiofem minuter försenad till krokhagen med cecilia anna ronja och jeremia, väl där framme så lyssnade jag på när cecilia sjöng små grodorna, räven raskar över isen mfl , hon var jätteduktig, och jag har det inspelat :) hihi jag ville inte dansa, för jag var så trött och dessutom så skulle jag ju ta kort och filma på cecilia när hon sjöng så hon fick hur det låter när hon sjunger sen efter ;). sen var vi där ett tag, och vi köpte lotter, och jag vann en liten groda, anna och jag hade tävling om vem som skulle vinna mellangrodan, men ingen av oss vann den:/. men jag är stolt över min lilla groda, om då fick namnet markoolio<3. hihi. det blev även väldigt mycket kollande på straffarna, och att gå runt med zeb, haha och  drog iväg en gång så cecilia ramlade haha xp. fan vad anna och jag satt och garvade då asså ;). sorry girlie, men det såg så sjukt kul ut ;). hihi. sen kom jag hem, ringde till johanna oc´h sen till cecilia. vi bestämde inför kvällen, jag sminkade om mig och bytte om , sen vid 8 så kom taxin hihi. vi åkte till mårn, men med mycket om och men så blev det att vi klev ur bilen, när vi kom fram så var bara jonna sara och emma där, inget mera folk typ, sen skulle dom någon annanstans, så vi gic till berget och kollade om det var några där, det var det, sen såg vi tre killar the rockers med helt jävla äckligt TAJTA jeans, dom satt helt slimmat på dom, och så hade dom långt hår som johanna, ochen snusnäsduk i bakfickan, och så gick dom där med scarf och allt, haha fan vad vi skrattade åt dom ;). sen började det regna och allt folk samlades under taket vid kiosken och då kom det mera folk, sen fixade sara och tilda skjuts till vånga där vi hade hört att det skul vart parti? men icke, det var dött där typ! . så johanna ebba anton stefan och jag åkte med linus och micke tillbaka till mårn, linus var typ tio cm ifrån att köra på en hare, sen splittrde idioten en rådjursfamilj :/ . jag bara ; men hallå jävla pucko du kan ju inte köra över en hare? hallå men stanna då? men NEEEEEEEEJ varför splittrade du den familjen för?? hallå nu kanske den aldrig hittar tillbaka igen ju :/.  fan vad dum du är. :(. haha dom bara skrattade åt mig, och johanna sa att det lilla rådjuret skulle hitta tillbaka till sin familj igen,,,,,i sinom tid.! när vi anlände till mårn var robin och co där, vi hade askul :) skrattade och massvis ;). sen så anlände cecilia efter ett tag med carro :). dom hade åkt med kenny dit på hans moppe. sen så gick alla upp till toaletterna och satte sig där och hade kul, sen sprang vi runt lite och vissa sjöng (killarna), andra pratade i telefon (många), andra fick rycket på deras mammor (ebba och johanna), andra bara satt där och skrattade åt alla ;) (JAG) :D. haha. väldigt kul sista timma, men sen behövde vi åka hem, bajs, just när det var som kuligast :(. men hem kom vi. och när jag kom hem så satte jag mig vid teven med mamma, och efter ett tag kom jonte också :). sen somnade vi.

dagen var väldigt händelserik, både sorglig och väääldiiiiigt skrattsam :D
puss på vissa delar av midsommaraftonen

jag mår dåligt när ni håller på såhär?
kan ni inte bara sluta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0