monday bad monday

vaknade innan elva nån gång
åt frullis, satte mig vid teven såg "barnen i bullerbyn"
damsög nedervåningen
tog en dusch, pluggat till moppen
satte mig här :)
nu ösregnar det ute och åskar och blixtrar
kanske är vad som behövs nu?
så gräset växer fortare och blir jättefint grönt
nu till sommaren
men då hoppas jag ta me tusan att regnet bara är idag
annars flyttar jag till grancanaria eller hawaii eller bahamas elr portugal<3
nu måste jag röja lite på skrivbordet
för cecilia kommer hit och vi ska se på film på datan
har inte orkar bränna över filmerna till dvd
eller jag kan inte rättare sagt ;) haha
igår teståkte jag min moppe :) wihuu
det var askul och jag körde inte på någon släpkärra
och jag hade inte någon pyjamas på mig  som förra gången :)
allt gick helt enkelt jättebra :D

men nu ska jag röja,, puss cyyyyyaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0