.moped.kurs.




mopedkursen gick super bra :)
speciellt att köra.
jag skulle sätta på mig hjälmen bara för att testa storleken
och så sa killen som var lärarn som satt på en moppe att jag skulle komme och köra
haha lite chockad jag blev, och ännu mera chockad blv jag när det här hände:
jag- jaha men du måste ju gå av om jag ska kunna köra
lärarn-nej
jag-vaddå nej:P? måste du ju?
lärarn- du ska skjutsa mig :P
jag -  haha okej döda mig inte om jag kör omkull ;)
          förresten, måste man betala om man råkar ramla med moppen ;)? ..........

haha :). men jag ramlade inte en ända gång, och allt gick jättebra :)
jag kunde svänga korrekt och köra i krypfart och fort fart x))
data testernagick inte lika bra :/. amazing asså, den som får alla rätt
på dom är en sjuhelsikes bra unge!
när vi slutade (senare än vad vi skulle) så ringde jag efter skjuts,
blev massa krångel med det, men tillslut ringde pappa och sa
att bazze kommer och hämtar oss. på vägen hem ifrån sitt jobb :))). så johanna milla och jag
gick och satte oss på "vernos" eller nått cafe ;) kommer inte ihåg vad det hette ;)
jag köpte mig ett wiennerbrö och en cola :)
sen kom bazze, och vi skjutsade hem johanna ( där gottlänningen var) :P
sen skjutsade vi hem milla :) och jag tog farvälis av henne, för på torsdag
åker hon till grekland<3 och gottar sig.<3  men som tur är så kommer hon hem nästa vecka :)
sen när bazze och jag kom hem så var vi hemma själva, och klantar som vi är så hade ingen av oss nyckel med oss?
så vi var ute en kvart typ, jag satte mig på jontes moppe, och bazze sa:
- provkör moppen nu då :)?
- jag har ingen nyckel ? XD
haha segpropp ;)
sen kom mamma :) och jag berättade om dagen :)
sen så bytte jag om för jag ska hjälpa bazze att gräva nu. :)
sen ska vi springa :)
för ett tag sen så ringde cecilia, vi bestämde att vi skulle ses imorgon.
jag kom med förslaget att vi skulle till m¨årn och bada om det var fint väder,
nae vi gör inte det sa vi, och vi sitter absolut INTE INNE för då blire bra film om det är fint väder ute,
sen kom jag med förslaget att vi skulle till kapten billes, nae vi gör inte det
så kommer cecilia med bästa förslaget
: men du, om vi vill göra nått kul som vi inte gjort på länge, så kan vi väll ta bussen till söderköping?? :D
: och göra vaddå? :O
:smultronstället :)?
: jaa det gör vi :D

vi bestämde oss för att vi åker typ vid tolv-ett och går runt och tar kort lite och så :)
så ska vi köpa creps och smyckisar möjligen :)

nu ska jag gräva, så inget mer bloggishande just nu
ha en trevlig sommardag :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0