some words

Klockan är: 16:07
Ditt namn: isabella
Är du snygg: nae
Födelseår: 93

Ditt födelseställe: norrköping
Spelar du något instrument: nej
Ligger Skåne i Sverige: ja?
Har du några danska släktingar: nope
Dina första tankar när du vaknar: somna om somna om
Är du hungrig: nej inte speciellt
Vart befinner du dig just nu: i mitt rum
Vart bor du: kimstad
Är du bra på: sova
Är du singel: ja
Vilket land kommer du ifrån: sverige
Din mobiltelefon: LG
Låt som jag lyssnar på just nu: dj karlsson-like a virgin
CD i stereon nu: noone
Är du sexig: nae
Antal timmar sömn: 10 typ
Vem är snyggast: ojoj det vet cecilia ;) haha. fast jag vet en till som jag såg idag ;)
Vem vet mest om dig: cecilia och min dagbok
Vem vet du mest om: kompisarna
Snyggast i skåne: OLA SVENSSON
Vem hatar du mest i hela jävla världen: some people
Höger eller Vänsterhänt: höger
Språk: svenska
Ditt mål i livet: har inte skaffat mig något än
Sängdags: donno
Fobier: höjder + mycket mera
Känner du en snygg tjej?: yess ofcourse
Har du körkort: snart moppekörkort :)<3
Vilka cigg gillar du mest: inga
Brukar du svara på kontaktannonser: ?
Äger du några vapen: ett par köttknivar har jag väll lite här och där xp
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja: sture
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: beatrice, fast då skulle jag döpt om mig fortast möjligt.
Pepsi eller Coca cola: coke
McDonalds el. Burger King: donkis, men lika gott med burger
Mjölk: aa?
Röker du: nej
Svär du: mja
Sjunger du: jaarå
Duschar du dagligen: jadå
Har du varit kär: nae
Är du kär nu: nej
Den starkaste du vet: bröder
Vill du gå högskola: vill o vill ?
Vill du gifta dig: ja sen när man åldras
Tycker du att du är attraktiv: nej
Är du en hälsogeek: verkligen inte
Kommer du överrens med dina föräldrar: sometimes
Vad vill du arbeta med när du blir stor: nått inom trend, där man tjänar muchmoney och är skojjskojj
Din hårfärg och frisyr: gult strävt äckligt vanligt långt
Skorna du hade på dig idag: hade mina vita tygskor förut
Kläder du hade på dig idag: monki sweater färgglad svarta leggings och vita strumper
Vad har du på dig nu: samma?
Favoritfärg på kläder: nått fint, starka färger och jeanstyg :)
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: massa
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden: ja det blir väl ett par hundra hah
Skolväska just nu: går inte i skolan
Har du rosa kamouflage-kläder: nae haha
Tatueringar du har: noone men har funderat på en på handleden
Piercingar du har: i öronen?
Har du glasögon: mm läsglasgon
Din perfekta pizza: capricosa
Randigt, rutigt eller blommigt: blommigt
Favoritårstid: sommar wi
Choklad el. vaniljglass: choklad
Gillar du när det åskar: nja kan va lite mysigt faktiskt om man har en filt varm oboy och en superbra film
Vad köpte du senast: kommer inte ihåg
Hur mycket pengar har du: 400 :D
Hur svarar du i telefonen hemma: hej det är bella
Hur svarar du i mobilen: a hallå / hej det är bella
Vem ringde du senast: pullisrullis
Vem ringde senast till dig: pappa
Senast kramat: massa i fredags
Senast pussat: haha
Sov du ensam inatt: japp med min kudde och bimbo
Vem sov du hos senast: mig själv
Vem sov hos dig senast: jag själv
Druckigt alkohol den senaste månaden: nej
Ätit sushi den senaste månaden: nej
Blivit slagen den senaste månaden: idag senast, haha
Vad är klockan nu? 16:20


Kommentarer
Postat av: Mariama

svar: hej, tack hehhe, jag sökte på google efter:blog logo, sen hittade jag en hemsida där jag fixade logon, jag kopierade logo texten och klistrade in den i av paint jag la till bilden.Efter det laddade jag upp den på min blogg.Är inte så bra på att förklara saker, men hoppas det hjälpte lite i af.Har hört att alla andra fixade med hjälp av photoshop men det kan funka lika bra med paint:)

2008-06-15 @ 17:05:40
URL: http://thatismyname.blogg.se/
Postat av: Mariama

varsågod :P

2008-06-15 @ 17:58:37
URL: http://thatismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0