standag :)

skola-temadag-sexualkunskap som igår! såg en bra film "bara Bea"

idag har jag gått på stan med cecilia och johanna =)
riktigt kul .)
vi strosade runt lite, handlade lite, skrattade mycket.

dagens inköp:

stor blå tee_H&M herr
rosa linne/klänning_Indiska
väska_Monki
skärp_Monki

nöjd med allt (:
imorgon i skolan så äre gårdsfest, det kan man kalla kul :)
först så äre match mellan niorna och lärarna :)
sen tillbaka till skolan, då ska alla klasser springa mosstorpsrundan (:
någon gång under dagen blire tårtbakning, och massa lekar
någon gång under dagen så får vi se vilken klass som utnämns
till skolans mosstroll
då får man ett litet gulligt mosstroll, förra året så vann vi :) då satt alla
och buade från alla andra klasserna
haha är avundsjuk det rätta ordet eller? JA! haha
jag kanske har något av mina nya kläder imorgon ?? får se, isåfall
blå tee, eftersom bältet är lite för stort att ha till det rosa linnet,
och så har vi ingen håltagare hemma, den är på mammas jobb (n).
men hon har lovat mig att ta hem den tills imorgon så jag kan göra hål i
bältet. tänkte att jag kunde göra med sax, men eftersom det är ett lackskärp
så kaske det pajar, och fan heller att jag lägger ut sextio kronor igen. okej inte så dyrt men ändå :P
jag trivs med bältet, och det ska följa mig länge,länge.<3
damn vad jag är sugen på äggmackor?! hoppas vi har ägg hemma, ````` måste finnas
jag är aphungrig, och jag äter inte om det inte finns äggmackor hemma nu,
för om jag är sugen på något, så ska jag ha det?! haha :D

men nu ska jag förmodligen äta upp min glass ;) daim.

PUSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0