there's.a.big.heart.in.my.body.for.you











i onsdags så var jag cecilia och ebbs på smultronstället :)
efter en lång resas busfärd så satte vi oss och åt crepes
mums, jag tog ju självklar då med räk och romröra<3

vi gick runt lite och väldigt mycket smycken inhandlades för min del<3
sen gick vi vidare till glassen, jag tog melon och polka smak, dom godaste<3
jag blev jätterädd för dom äckliga feta fåglarna som kom och störde, så jag stog upp och åt
hela tiden, sen skulle vi ta lite kort, men vi blev jagade av fåglarna ;)
sen satte vi oss på en mur, och då kom dom självklart efter igen, så då bestämde
jag mig för att offra min glass, och ebbs och jag stog och kastade på dom ;)
förlåt birdisarna<3. men man stör aldrig någon som äter glass:D<3
sen vi gick vi upp på det stora berget, ia och ebs satte sig ute vid kanten, men jag satte mig ett par steg in
för jag tycker verkligen inte om höjder, :)
dagen var iaf fantastiskt kul :)
sen på kvällen så bestämde vi oss för att sova i tält hos ebba, vi fixade iordning
och senare på kvällen så tog vi med oss teven och "klassfesten" ut och kikade,
på kvällen var det kallt i tältet, men på morgonen vare jättevarmt då.
sen gick vi in i ebbas hus kekade frulle och satte oss vid teven och kikade på "barnen på luna"
och "pearl harbor" sorgligt. puss på filmerna för dom är så bra, sen städade vi och fixade
sen skulle cecilia och jag cykla hem, min madrass gick i marken mestadelsav vägen
så när jag kom hem så var den bränd och överdraget hade gått sönder. bravo bella!
sen så har jag bara kollat på film hemma. och städat rummet också.

PUSSSS

tack för underbara dagra med er brudar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0