ÄNTLIGEN

är min deckare klar!
den blev 8½ sidor lång på datorn
och fame sa att en sida på pappret som är skrivet på datorn är4 som två handskrivna
eftersom jag skriver lite större då och eftersom man har lite större mellanrum :)
så jag skrev egentligen nitton sidor handskrivet :)




handlare om en femårig liten flicka som blir kidnappad i sitt egna hem
mannen blir snäll efter tag, han gör henne inte illa
hon botar hans huvevärk och massa
sen får han fem års fängelse för kidnappning
pga flickan som sa fem år, egentligen skulle han ha fått tio



nu ska jag äta kvällsmat, sen ska jag sova
måste vila ut mig inför morgondagen
imorgon ska jag operera bort mitt födelsemärke kockan halv elva i finspång
HÄRLIGTHÄRLIGTHÄRLIGTHÄRLIGT!
sen ska jag hem och vila, jag kommer nog vara ganska trött sa dom
sen komemr ju det vara bedövt där bak! innan jag ska dit så måste jag duscha
och jag får absolut inte ha foundation, och det är sämre för mig nu
eftrsom att jag har bränt mig så mycket i ansiktet, och är helt röd och svullen
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
men nu ska jag kekis
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0