bestfriends-day

japp det har det varit idag- bestfreinds-day :)
efter skolan drog jag nämligen in till city med cilla :)
vi shoppade, kulkul.
vi gick runt, kollade, skrattade, pratade, kikade
skrattade, handlade.  det har varit en riktigt cecilia-isabella dag
japp bara vi två, vi har fönster shoppat, och shoppat (:
på slutet blev det som jag ville :P
det blev MAAAAT :D
och gissa vad då :P?
joooo KEBAB! :D
i lovet it i love it.
idag har jag handlat vita tygskor och en bh.
klänningen på bilden är jätte fin,,,, men bara inte på mig.
den bakom med svart bakrund är också jätte fin :)
haha fasst det var nog inte så snyggt med leggings och trasiga skossingar till ;)
vi skulle ta 480 bussen hem, men när vi kom fram till bussarna såg vi att det var en 481
så vi tog den istället. bad choise. bussen var jättevarm så man svettades, äckligt!
vi lyssnade på musik på vägen hem och när vi klev av bussen blev det ännu mera musik
love the song you gave me C.<3
när jag kom hem så satte jag mig här, och nu så har jag precis sätt på gossip girl,det var brabra
nu börjar desperatahemmfruar. så nu blire ciao. skriver förmodligen i pausen ;)
ändrat designen nu också på bloggen :P blev coolt tycker jag :) fasst ska nog ändra lite till sen.


PUSSSS.







i should never let you,, let go of me
image72image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0