BOB MARLEY's MNNESKONSERT










556185-35

igår var det jättekul :)

vi kom till minneskonserten lite efter två :)
då gick vi runt lite, sen satte vi oss på ett ställe,
det var JÄTTEVARMT
vi gick runt lite o kollade och träffade massa kul folk :)
lyssnade på musiken och bara hade det trevligt,
när KIDZ OF BABYLON kom då jävlar blev det röjj
alla bara sprang fram ända fram till scenen och dansade och
sjöng och skrattade :P så härligt bra musik asså ;)
ojojoj vad kul det var :)
sen när KIDZ OF BABYLON spelat klart så drog vi tjejer oss
för att äta :) mums då var ajg hungrig, jag tog en kebabtallrik,
pommes tzatziki sås och en cola :)
men när jag skulle hämta bestick så vare värsta äcklet som satt på pizzan
blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
fullot; hej sötnos (med en äckligt full röst)
jag; mm
fullot; jag sa heeeeej sötnooos
jag; mm hej
sen när vi satt och åt så kom han fram till alla oss och sa, du är jättesöt
sennär han kom igen och skulle gå på toa så pratade vi om att han var äcklig och så
medans vi garvade asmycket ;)
då kom han, och så märkte han att vi blev tysta, han bara schhhhhhhhhhhhhhhh
vi måste vara tysta

BLÄÄÄ

äckliga fullogubbe

sen gick vi tillbaka till minneskonserten och lyssnade på musiken
vi köpte lärre och bara strosade omkring i hettaan.
sen ringde bazze och undrade vart vi var, då sa jag att vi var vid det stora huset ;)
haha det var massa fulla killar som kom fram och pratade med oss :) det var kul :)
en kille som gick runt och gjorde typ knytis med alla, sen kom det fram en gubbe som
som pratade och jag blev skit rädd, asså han bara dök upp bakom oss, så började han prata om
han börjde prata om sin ålder och sa att han var nittio, men sen sa han att han var 61 år
och ia bara ; aha du ser ut som femtio ;) lilla fjäskfia där ;)
han tackade oc sa att det skulle han säga till sin fru :)
sen efter 18:00 så bestämde vi oss för att dra till mårn, då blev det så att linus fick hämta oss
först åkte jag johanna milla o fabbe dit, när vi kom fram så satte vi oss på en bänk, sen åkte
johanna och linus tillbaka för att hämta cecilia ebba o stefan
när alla kom franm så var det tråkigt, för det fanns inget folk där, så vi ville åka tillbaka
men linus hade bara bensin för en tur, så då bestämde vi oss för att gå :)
LÅÅÅNGT, men det var inte så farligt jobbigt
, johanna och jag höll på att bli påkörda av en idiiiot
johanna och jag kom lixom på efterkäälkeen såå vi var typ trettio meter bakom dom andra ;)
men johanna hade ont i fötterna och jag var snäll och gick med henne :)
, när vi kom till våran skolaaa så kom linus förbi och hämtade oss två
vi åkte hem till honom och johanna skulle låna toan
fabbe och linus slog varandra med flugsmällare
ajajaj, jag gjorde tai kwando ;)
så dom blev rädda och sprang iväg ;)
haha naeee rå men lite rädda blev dom nog, dom är inte så tuffa
sen kom vi till ip, där träffade vi massa folk, då var cecilia ebba milla och stefan redan där :)
ojojoj robbin o tobbe ;) haha det var kuuul
inga kommentarer om dom!
sen åkte johanna och linus hem till dom
sen kom polisen och alla som var fulla började springa, vi bara stod där ;)
vi gick fram och hälsade på dom, och då kom massa mera folk ;)
men såg vi att poliserna var under utbildning
haha. sen försökte vi hitta alla som vi var med ;)
ebba blev nog rädd när en kille kom fram och skrämde henne ;)
hon lät som en liten bebis och bara ; neeeeeeeeeeeee och så gömde hon sig bakom ia och mig ;)
sen skulle vi gå någonstans, så vi började gå, det tog lång tid eftersom vissa
bara drömde sig bort ;)
vi satte oss vid anitas och kollade och pratade, sen gick vi runt och kollade
och pratade och skrattade ;) det var så himla kul, tobbe skulle åka på ett flak på epa:n haha
så fuuult men ändå så kuuul :P :)
sen träffade vi massa mera från skolan och alla var så underbart roliga ;)
sen vid lite efter tolv så kom ebbas mamma och hämtade oss
vi tog farväl av killarna och drog oss hemmåååååååååååååt :)
när jag kom hem så pratade jag med mamma och pappa :)
sen skulle jag gå in i mitt rum och sussa, men det var för varmt, så jag gick ner till jonte och sov
han satte på en film, men den sög så jag slockande :D

men nu kan jag inte skriva mera för nu ska jag sätta på mig kläder och kolla när jonte spelar match :)
pusss på er have a nice day ;)
det ska jag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0