. .

imorse så fick jag ett sms av cecilia
där det stog att hon är själv i skolan
att johanna och camilla inte är där
utan att lilla ia är själv :/
blääääääääääääääääääääääää
känns so jag har skuldkänslor nu för
att jag har ögoninflammation :/

men förut så kände jag att jag inte kunde
stanna hemma hela dagen
så pappa och jag åkte och köpte fotbollsskor,
fotbollsshorts och två styckna fotbolls t-shirtar
men det var aspinsamt för alla trodde att jag grät,
så jag fick säga till alla att dom fick typ hålla minst fem meters
avstånd när ja skulle testa skorna, så dom fick kasta skorna till mig :P.
haha det var lite sköjjs ivarjefall :)
sen för att jag var så sur för att jag har ögoninflammation
så köpte pappa fika, så satte jag pappa och jeremia oss på lindhals
för mig blev det ett wienerbröd kringla typ och sen en cola :) mums
kände att jag var jättesugen på cola :)
på lindhals träffade vi peter ahlin :) jag frågade vart johanna var, eftersom
ia hade sagt att hon inte var i skolan
och han sa att han inte visste eftersom han börjar tidigt
sen gick vi vidare och köpte bomullsbollar till lilla mig
så att jag kan tvätta mina ögon rena
nu är dom helt äckligt sprängröda
och jag ska på ANT-kväll ikväll.
men imorgon blir det nog ändå ingen skola för mig
jag får la sitte för mig själv i ett litet hörn under kvällen :)
så att jag inte smittar någon.
men vi får se.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0