friday--yesterday--lördag--idag






556185-51556185-50
igår tillbringade jag min dag + kväll med fröken C.lantz :)
det tycks mycket om
vi hoppade studsmatta gick ut med jessie två gånger
och så tog jag självklart lite kort under tiden (:
sen gick lantziz bort till sina neighbours och kekade
och della kom hit (:
vi såg talang och kollade på massa bra filmer, sen
så slockande vi
vi var så himelens trötta



- - - -



idag.

vaknade vid 8, samling halv nio vid krokhagen
spelade match vid tio
det gick bra vivann med 6-1 emot torstorp
härliiiigt
kom hem till halv ett typ, tog en dusch
hoppade studsmatta med della :)
sprang in och fixade oss
åkte till stan. skulle handla tyg men hittade inga affärer,
så jag fick en kjol utav mammi, thanks<3
på hemvägen hade jag lågt blodtryck så jag skakade och
var jättehungrig, läskigt. har haft jätteont i huvudet hela dagen typ
så vi stannade vid donkis och köpte en hamburger till mig
och en äppeljuice till della och en till mamma
sen nu så satte pappa på grillen
och snart blire asgod mat
D.V.S
ketchup
flintastek
karré
pommes
tzatziki/vitlöksdip
gurka
majs
sallad
tomat
fanta exotic röd
coca cola

erkänn smaskens ;) haha love it
sen ikväll så blire candy och nötter blandat med russin. MUMS
chips och dippen som blir över efter foodisen

men nu får ni alla ha en riktigt trevlig fortsatt lördag
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0