har nog ingen speciell rubrik

avsluta meningarna!

1. Jag lyssnar på.. lonely

2. Jag pratar.. oftast mycket

3. Jag älskar.. min familj, vänner m.fl

4. Mina bästa vänner är.. snyggisar

5. Min första riktiga kyss.. minns jag nog inte hihi

6. Jag avskyr när folk frågar.. om jag är tjurig

7. Kärlek är.. ett frågetecken för mig

8.Någonstans, tänker någon på.. me i hope

9. Jag kommer alltid vara.. den med humorn i behåll ;)

10. Jag är hemligt förälskad i.. min säng, den är så underbart mjuk

11. Sist jag grät var.. någon dag sedan

12. Min mobiltelefon är.. dålig

13. När jag vaknar på morgonen.. somnar jag om

14. Innan jag går och lägger mig.. tänker jag jämt på vad jag ska drömma om

15. Just nu tänker jag på.. att jag måste städa

16. Bebisar.. är söta om dom är knubbisar

17. Idag har jag.. frullis, knäckisa, korv med bröd

18. Ikväll ska jag.. mitt rum

19. Imorgon kommer jag.. gå i skolan, stan med c. hem pugga sova

20. Jag vill verkligen.. ha SOMMARLOV nu

Kommentarer
Postat av: Becca

iih tack ska du ha :) glad jag blir!! jaa verkligen :D fy fy men nu rä det över för alltid :D

Snygg header btw

2008-05-27 @ 20:36:23
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0