Hola amigos

dagen har varit allmänt bra (:
förra vecka fick jag reda på att våran nolärare jim slarvat bort mitt prov
och han har inte ens kollat på det
så sa han att han inte hittar det
och så sa han även att jag skulle göra om det
men då sa jag att det inte kan gå ut över mig för att han är klantig
men idag sa han att jag inte behöver göra om provet
utan jag får G. men jag har tre frågor kvar, dom är MVG uppgifter
så om jag klarar dom så får jag antingen VG eller MVG :)
men jag är även nöjd med ett G :)
har knappt haft någon so idag, första so passet så fick vi öva
inför fjorton da'r framöver, då vi ska servera på niornas bal:)
sen sista så var jag med en kvart, men jag hann med ett par länder på kartgeografin iallafalla :)
sen så skulle cecilia och jag städa (: vi gick kvart över, så vi städade i tio minuter prick typ ;)
vi gick ner ca fem i halv till bussen och väntade ca sju minuter :)
efter skolan såg jag lite på tevis åt mat, sen sov jag ungefär två timmar:)
det var nice, men nu vet jag inte om jag håller på att bli sjuk, för jag fryser hela tiden
hela träningen, och det har ju typ varit 20 grader varmt hela tiden :O :P
aja jag får se :) träningen gick bra, och klockan gick jättefort så jag ville spela mer,
men jag var så himla hungrig så jag behövde åka hem,
men innan jag drog mig hemmåt så beställde jag en overall och en väska från fotbollen :)
wihuu äntligen :) jag lägger in bilder på dom när jag får dom ;) dröjer nog någon vecka (N)
vill ha dom nu, overallen var asskön och mjuk :)
på träningen så var det två nya tjejer (: dom var isabelles kompisar/klasskompisar, dom var jättebra :)
hoppas att dom kommer flera gånger och att dom börjar i vårat lag :)
sen när jag kom hem åt jag bröd med korv  kerre och senne ;)
sen nu så har jag badat,, och nu ska jag städa mitt rum :)
imorgon ska jag och cecilia till stan :), vet inte om någon mer ska med vi får la se :)
men nu måste rummet rengöras så jag får åka imorgon :)
ciaoamigos<3

556185-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0