I LOVE MY CLASS<3

image74

i är så jävla bra, lättar upp dagen för en helt enkelt!<3
idag/ imorse så tog vi kort :) så här blev det, fast
det är inte säkert att det är just det här kortet
som kommer upp i skolkatalogen sedan:).
jag ser ut om ett arsle på alla korten så det spelar
ingn roll vilket fotografen tar egentligen ;) tssss
mellan tolv och ett idag så satte jimbo igång grillen
och alla la på sin mat började med storgrillningen
det blev riktigt lyckat, bilder kommer<3
kollade sen på min mobil och då stog det fyra missade samtal hemifråååån
så jag ringde hem och då kom pappsen med en suoerskojj nyhet :)
imorgon klockan halv elva så ska pappa jag och jeremia åka till finspång
och operera bort min hjärna/leverfläck på ryggen  ;) STRIKE!!!!!!!!!!!!!!!!
ska bli så underbart att få bli av med dig, ska kanske ta bort två eller tre,<3
WIHUU ÄNTLIGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!
damn bruden så sköt, får se om jag vågar lägga in bild på den innan
haha det får vi se, den är stor och äcklig, men nu ska den bort ;)
okej kanske inte så värst skojj för er att se den, men ändå.
då vet ni vad  gått igenom i mitt liv, det känns som jag aldrig varit ensam :p haha XD
kanske missar svenska provetimorgon (N), och matchen. blää
jag vill inte missa nått utav dom. vill ha allt gjort.
men nu ska jag t i solen och chilla med deckaren som jaghller på att skriva
som ska bli klar tills imorgon<3
jag tycker synd om Fame :(. hans knä hoppade ur led igår på friidrottsdagen, tror det var hans första gren
för dagen också, fast det hoppade tillbaka på typ direktenigen, men idag gick stackar'n med kryckor
så hans snä mor fick sjutsa och hämta honom efter skolan
tänker på dig Famiiii :)<3


ännu en gång, i love you my dear class
ni är så underbart roliga allihopa<3
bästaste klassen ever lixom:)<3
nu måste jag skriva sen sy, sen pluggis
PUSSSS har alla gjort idag då :)?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0