NERVÖS

japp joo nu är jag ganska så nervös inför morgondagen!
dagen börjar med att pappa väcker mig vid 9, då går jag upp och duschar
sätter på mig mjukiskläder, vid kvart i tio åker pappa och jag till sjukhuset
så kommer jag dit, får bedövning och så opererar dom bort leverfläckarna
sen kommer jag antagligen inte få ha bh på mig på hela helgen, eller inte kunna ha det
eftersom att det lär nog vara ömt eftersom det är en som dom ska ta bort precis under bh bandet på ryggen.
så får se om jag kan ha sport bh eller inget alls, och vi som har match imorgon, och jag som vill vara med.
om jag inte får spela imorgon så blir det den första matchen som jag inte spelat på sen låååångt innan pappa blev våran tränre för typ fyra år sedan. men tänk om jag kan spela imorgon, och jag inte får ha bh? smärta eller vaddå?
jajajaja! men då måste jag ju antagligen använda sport bh:n. men hoppas innerligt att jag kan spela imorgon<3
har försökt få tag på stefan hela kvällen, men det tutar ju bara upptaget hem till dom, och till hans mobil kommer det ju inte ens några signaler, så jag vet inte hur jag ska förbereda honom på att jag kanske inte kommer att få spela imorgon. men jag hoppas ju dock att jag kommer att kunna spela imorgon. annars komemr jag säkerligen göra det ändå!

vill önska all my classmaights real goodluck tomorrow på svenska provet.
och fame hoppas du får bättre än G imorgon iaf på deckaren.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0