nervös

så jag får nervryckningar
det suger jag har bara skakat hela dagen, det känns hemskt. förut idag till och med så satte jag mig ner och tjöt för att jag är så himla nervös inför lördag, fan att jag ska ha så'n jävla sceneskräck,

tänk om jag svettas
tänk om jag sjunger fel
tänk om jag spelar fel
tänk om jag snubblar
tänk om jag gör bort mig
tänk om jag ramlar
tänk om jag svimmar
tänk om jag springer iväg från scenen och tjuter
tänk om jag får en chock
tänk om jag inte får fram orden
tänk om jag eldar upp någons hår
tänk om jag bränner upp hela kyrkan
tänk om jag tappar mikrofoen
tänk om...
tänk om...
tänk om...
tänk om...
tänk om.

jag men vafan tänk om,, jag är så jävla nervös nu asså
vem vet vad som kommer att hända?????????????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0