onsdag. life's not easy anymore

japp idag hade vi då friidrottsdag
dagen började lite lungtm fram till tio
då började vi tjejer i 8:an med spjutkastning
jaha och vem kom etta då ;)? vava? joo självklart jag :D
*Stoooolt*
sen blev det kula, sen satte vi oss och kekisade
sen solade vi lite och kollad på dom andra och deras aktiviter
sen blev det att gå till skolan med johanna och cecilia
som skulle hämta grejer.
gick till konsum också någon gång under dagen :)
jag handlade inget, SENSATION.
13:20 hade vi längdhopp.
sen vare klart för vår del, sista aktiviteten
för dagen var då stafett. men jag var inte med,
från vår klass i tjejgruppen så var det lisa engberg, sara , amelia och michis :)
ni var jättebra tjejer!<3 självklart så vann ví i 8E<3
sen i från våran klass i killgruppen så var det hampe, micke,oskar och sebbe :)
ni var också jättebra killar, vi i 8Evann även den gången :D<3
wihuuuu bästa klassen eller vaddå? :P.<3
ia och jag fick skjuts av bazze hem :) skönt att du kom där brorsan för jag skulel nog inte orkat gått med väskan hem ;)när jag kom hem så smörjde jag in mig med solkräm, åt köttfärssås och spagghetti och kerre.
sen drog jag ut och solade, brände mig eller vaddå? nyller är rött, och vi ska ta kort  morgon i skolan ;) damn bruden.  :P.  sen spelade jag boll med ronja och jeremia, sen drog jag ner till krokhagen med pappa, jeremia och ronja, ronja skulle träna och vi andra satte oss och kollade på edvins träning :). sen så på slutet så såg jag cecilia, hon hade gått alvestad :) duktigt tjejen :). jag undrade varför hon gick själv och hon sa att hon behövde luft efter att hon råkat tvätta sin mobil i tvättmaskinen ;) SMARTHEAD :D. haha :D. jaja så kan det gå :). illaillaillailla :D.
nu ska mamma och jag strax åka och handla mat tills imorgon då vi ska grilla med klassen :) kulkul, då får jag inte glömma kameran som jag mitt klantarsel gjorde idag till friidrottsdagen :/. hehe men det göra jag inte imorgon :)
pusspåonsdagar :) ciao

ps. medans jag var ute och solade idag så gjorde jag klart no:n :) wihuuuu.
DS.




556185-57

i wanna screeaaam

Kommentarer
Postat av: SOFIE

snygg bild! =)

2008-06-06 @ 10:19:37
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0