P A N I K

jaa jag är i P A N I K !!!!!!!!!!!!!
det är nämligen så att om sex dagar så tar jag konfirmation
den 17 maj  äger det rum
och jag har ingen klänning att ha på mig?
jag har inga skor att ha på mig?
mitt smink är typ slut?
och jag vill ha en BRA foundation i RÄTT färg?
och jag vet absolut inte hur jag ska ha mitt hår?

imorgon ska jag till city med ia och johanna (:
jag ska kolla konfirmations klänning och konfirmations skor :)
sen en foundation också, jag ska fråga dom på make up
store om dom har någon bra i min färg så ska jag köpa
den då om den inte är för dyr, mina present pengar kommer säkert ta slut :/ (N)
det är inte bra...

men nu ska jag ladda upp med vatten och pasta och frukt och massa bra inför matchen
ciaooo


Kommentarer
Postat av: Becca

mm det var de ja mena :) ååh tack så mkt! så gullig du är :§ vad spelar dudå? såg att du skulle iväg på match! Pussis

2008-05-11 @ 18:25:17
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: becca

jaha okej :) vilket lag spelar du i då? har ni mött norsholm? eller ska möta dom :)? idag ska jag nog hem till mormor ;D hihi ska du göra då?

2008-05-12 @ 11:27:40
URL: http://vulnerablee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0