she's smiling, and you don't

idag har jag gått på stan med B & J <3
vi hade trevligt, skönt att bara prata och kika kläder ;)
det började med att vi typ på en gång gick och åt,
med lite vilja av mig att äta på donkan och MYCKET
tjat av mina två små goda vänner så kunde jag ju inte säga nej
helst ville jag äta kyckling halva meny, men dom ville inte
vara snälla och ta med maten dit, så bajskorvarna tvingade lilla mig :P
har hittat massa fint på stan idag som jag vill HA HA HA HA!!!!
men men, lite fint har jag handlat till garderoben idag iaf :)
imorgon ska jag se till att få garderoben städad
och kasta allt skit som är förlitet! (N) och fult(N)

dagens inhandlande:

örhängen - gina tricot

plånkis(äntligen) - wedins tror jag ;)

tröja med rep som mönster på - monki

tröja med tre olika färger på - monki

blått linne - monki

cardigan - cubus

toffsar - H&M

hårnålar silver - H&M

hårnålar färgglada - H&M

hårspray - H&M

stort pussis på den här dagen



sluta glo så mycket, kolla dig i spegeln istället för att bedöma andra så!





556185-47556185-46
tyckte mösntret varsött på plånkisen<3
556185-45556185-44556185-43556185-42556185-41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0