shopshop

hej nu är jag hemma (:

har precis kekat kvällis.
det blev rostat och oboy idag (:
idag har jag gåt på stan med mina töser
cecilia och johanna (: vi hade trevligt och
gick runt och skrattade mesta dels av tiden
                                    <3
mina inköp idag:

rouge
foundation
två diadem flätade
läppglans med smak av
hallon och blåbär
två st nagellack i färgerna
ljusrosa och shockrosa
ett par jesudojjer
och en klänning till konfirmationen :)
+ foodii

imorgon blire skola, då blire att gå till klockan 1
sen hem och råplugga hela långa dagen :)
då blire till o plugga sox2
och nox1 :P
måste nog plugga lite nu ikväll också
men nu blire till att hoppa in i duschen förmdligen

pusspåeralla hoppas ni haft en supertrevlig dag
det har iallafall jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0