Sjuk.

hej

jag hade en tidigare blogg här innan på blogg.se men det hände något fel med den, så jag blev tvungen att ta bort den, för mina inlägg syntes inte. så den bestämde jag mig för att ta bort. jag skrev till blogg.se och frågade om hjälp och om dom visste vad det var, men dom svarade ju aldrig? och jag kunde ju inte vänta  evighet på att få skriva, så jag tog bort den. tidigare hette jag http://www.isabellai.blogg.se/ men nu mera heter jag http://www.belluu.blogg.se/ på bloggen :). lite kul kanske med nytt namn eftersom förra blev dessvärre fel. jag skulle ha hetat isabellaL.blogg.se men innan det så hade cecilia och jag fixat blogg åt ebba. och hon skulle heta ebbai.blogg.se eftersom hennes efternamn börjar i. så jag blev förrvirrad och skrev hennes första bokstav i efternamnet som då är i. ;) men men, det gick bra tillslut, och jag kom inte att tänka på det förens efter några dagar ;)
men nu skiter vi i namnet, nu tar vi upp ämnet sjuk, jaa jag är sjuk, det började med att jag åkte på läger i helgen tillsammans med cecilia och johanna och hela det andra konfirmandcompaniet. allt gick bra, och det var faktiskt kul :) det trodde jag verkligen inte när vi fk höra om lägret. men vi var i kyrkan, sjöng, vi i musikgruppen fick kolla på när endel av äventyrsgruppen hade pjäs. så hade vi även fyrkamp.sen har vi för mesta del övat inför den 17 maj. då vi tar konfimationen. :) det ska bli sköjj :). fast jag är i panik, jag vet fortfarande inte vad som jag ska ha på mig. men igår när jag kom hem, så efter någon timma så åkte jag pappa jonte och frasse på match, vi kollade på sylvia mot boden. boden vann med 0-2 blää. blää. men sylvia var ändå ganska bra.men igår när jag kom hem efter matchen , efter typ någon timma så kände jag att det var klet i mitt vänstra öga, så jag kollade och då var ögat helt jäkla sprängrött. jag vart rädd, men jag visste ju vad det var jag hade ju nämligen haft det massa gånger innan. det var nämligen......................ögoninflammation.....................blääääääääääääääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
och imorse så vaknade jag upp av att jag inte kunde se för all gegga som var i mitt öga, så jag ringde till cecilia och sa att hon fick gå själv till skolan idag. så hon kom bort hit och hämtade ANT-pappret och nyckel, för hon ska ta med sig matten hem och no boken, tillsdess får jag väll antagligen sitta här eller hitta på något. kanske blir det att bada senare :). 

men nu ska jag kolla runt lite till :) ha en trevlig dag och sköt om er
puuuuussssssss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0