skuuul

hej nu sitter jag här i skolan

vi har svenska i mera än två timmar nu, det känns hard
stackars johanna har glömt bort sitt lösenord till datan
så hon får sitta och vänta i en halvtimma på att testa
nya lösenord ;(

cecilia sitter på andra sidan rummet, vid en annan vägg
ingen data funkade så vi kan inte sitta bredvid varandra (N)
egentligen ska jag göra mitt svenska forskning nu om fotografjobb
men det gör jag straxt :)
milla vet jag nog inte vart hon sitter, inte i datasalen ivarjefall tror jag inte


det känns skönt att komma tillbaka till skolan efter att vart sjuk
egentligen äre väll ganska så onödigt, men inte för mig
det är likabra att gå till skolan om man är frisk,
annars så missar man ju bara en massa
första timman började inte så värst bra för mig
då var det bild, jag brände mig två gånger på en limpistol,
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ
det smärtade, först brände jag mig på knogen, sen på ett fuckyou finger ;)
andra gången trodde jag att jag skulle börja tjuta,
men ingen mening med det tänkte jag :)
alla töntar i min klass började garva och titta på mig, men jag älskar er ändå geeeks.
sen andra timman blev det NO, jag var ju sjuk måndag till torsdag, och i onsdags blev det NOPROV.
så jag frågade Jim när jag skulle göra det. och han bara du ska göra't nu.
blääää så jag gjorde typ klart provet på trewttiofem minuter, jag har tjugofem minuter kvar på provet
så jag gör det någon annan gång, ¨jag svarade på alla frågorna, det fgick sådär :)
ska kolla igenom nästa gång med lite extra.

sen hade vi COPER. det var JOBBIT
hata det, fick svårt att andas, vbar nära på astmaanfall,
men jag klarade mig :P pfuuuuh
men nu måste jag fortsätta med svenskan
efter lite mer än två timmar så har vi franska glosor,
och jag har inte tränat eftersom jag varit sjuk
får se om jag kan eller vom jag får göra någon annan gång



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0