snabbblogg.se

jaa nu blire en snabb blogg
om typ sju minuter så har jag so prov
håll tummera
hoppas det går bra, det är vissa saker som jag inte kan fullt
men resten kan jag.,.
cecilia sitter här bredvid mig, we listening to music from her mobile ;)
idag efter skolan så blire konfirmationsträning tills på lördag
sen efter det blir det att fixa sig och ta konfirmationskort
sen efter det så blir det grillparty typ med konfirmationen
jaa mycket konfimrationen nu. men se det ifrån the bright side
på söndag är det ingen mera konfa :)
wuuuhuuuu ingen mer konfa
men nu ska jag på lektion

puss hoppas det går bra för alla som har prov idag
jag måste få bra betyg på det här provet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0