SOMMARDAG

556185-30image27



sjuk även idag
blääääääääää


det suger
fasst idag så är typ all ögoninflammation borta
men imorse vaknade jag med feberhelvete
det suger, mådde så jäkla illa,
har sovit högst tre timmar inatt, om jag knappt ens har det
har vart så jävla varmt och med all feber och allt
när jag vaknade vid sju någon gång så ringde jag cecilia
och sa att jag inte skulle gå idag heller, och så satte jag på
två asmysiga filmer, typ barbie och hennes dagbok handlade en om
och den andra om bratz ;) haha okej lite töntigt o kolla på sånna filmer
men när man är sjuk och varm så vill man inget hellre än att kolla på barnfilmer:)
men efter tio någon gång så gick jag ut och solade
härligt väder egetligen, men inte när man har feber, så hett och äckligt
så jag har bara legat stilla med solkräm och MP3:n
lyssnat på ted gärdestad och gyllenetiderlåtar<3
älska är rätta ordet för dom:)

nu har jag precis kekat, det var inte så gott idag
normalt så brukar jag älska grillad korv pommes och ketchup
men eftersom jag har feber så vill jag bara äta kallt.
låg ute förut och kekade isbitar<3
och isglass
MUMS

men nu ska jag nog ut i solen igen
man måste bättra på brännan när solen väl är framme.
<3

ha en fortsatt trevlig dag
puss /  -  B

Kommentarer
Postat av: Klara

Glass

2008-05-08 @ 15:59:03
URL: http://klarabellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0