sunday

idag har det inte hänt så mycket (;
morsdag mamma fick lite presenter (:<3
på eftermiddagen typ så åkte vi till mormor
för vi skulle fira henne<3
där bjöds det på MASSAFIKA GALNAMORMOR ska alltid ha massa fika ;)
haha och om man är mätt och säger det till henne, nae
men du ska du inte ha lite till?
så tar hon fram fem nya sorter som ser jättegoda ut som
dom tio innan så man måste bara äta ;)
haha. jaja men dagen har varit trevlig (:
nu på kvällen så har jag varit duktig och tvättat ena bilen (:
behöver pengar så det var bara att göra det ;P
sen så har jag duschat nu precis och nu så håller jag på
att bädda rent i sängen, mums älskar doften av nybäddad
säng med rena lakan<3
förut så ringde jag til cecilia :) vi pratade ett tagom vd vi gjort i helgen<3
vi har nämligen inte träffats sen i fredags, (N).
och ett stort minus är att innan i fredags så har inte cecilia och jag lekt på
över tre veckor :O ÖVER! oke självklart har vi ju typ träffats varje dag och
gått till skolan och vart i skolan och massa, men ändå,
det är ju precis inte samma sak som att träffas hemma :/?
det är skolan som tar upp all tid,
den här veckan äre friluftsdag på onsdag,
kort och grillning på torsdag i skolan,
prov på fredag i svenskan orden, sen äre betygsättning samma dag
så den här veckan blire bara att hem och plugga varje dag!
 
jaja men sånt är livet,
nu så ska jag fortsätta bädda sängen
listen to music and just enyoy
jaa titta det blev ju ett litet inlägg nu ikväll i varje fall (:
hehe, tur det, jag har blivtdålig på att blogga nu :/.
men en uppryckning kommer, får se om det blir nästa
vecka för ikväll hinner jag nog inte mycket mera

skriver antagligen några rader imorgon
PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0